OK, here's the frivolity I started on earlier
Caveat: Some of these are doggerel, not really true Latin.
- I'm outta here!
Abutebaris modo subjunctivo denuo
- You've been misusing the subjunctive again.
Ad eundum quo nemo ante iit
- To boldly go where no man has gone before.
Alterum ictum faciam
- I'm going to take a mulligan.
Amicule, deliciae, num is sum qui mentiar tibi?
- Baby, sweetheart, would I lie to you?
Animadvertistine, ubicumque stes, fumum recta in faciem ferri?
- Ever noticed how wherever you stand, the smoke goes right into your face?
Antiquis temporibus, nati tibi similes in rupibus ventosissimis exponebantur ad necem
- In the good old days, children like you were left to perish on windswept crags.
Appareo Decet Nihil Munditia?
- Is It Not Nifty?
Apudne te vel me?
- Your place or mine?
- Up yours!
Aspice, officio fungeris sine spe honoris amplioris
- Face it, you're stuck in a dead end job.
Balaenae nobis conservandae sunt!
- Save the whales!
Bene, cum Latine nescias, nolo manus meas in te maculare
- Well, if you don't understand plain Latin, I'm not going to dirty my hands on you.
Braccae illae virides cum subucula rosea et tunica Caledonia-quam elenganter concinnatur!
- Those green pants go so well with that pink shirt and the plaid jacket!
Braccae tuae aperiuntur
- Your fly is open.
Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita
- Life is too short to dance with ugly women.
Caesar si viveret, ad remum dareris
- If Caesar were alive, you'd be chained to an oar.
Canis meus id comedit
- My dog ate it.
Capillamentum? Haudquaquam conieci esse!
- A wig? I never would have guessed!
Caro putridas es!
- You're dead meat.
- Seize the beer!
Catapultam habeo. Nisi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane mittam
- I have a catapult. Give me all your money, or I will fling an enormous rock at your head.
Cave canem, te necet lingendo
- Beware of the dog, he may lick you to death.
Cave cibum, valde malus est
- Beware the food, it is very bad.
Cave ne ante ullas catapultas ambules
- If I were you, I wouldn't walk in front of any catapults.
Certamen bikini-suicidus-disci mox coepit?
- Does the Bikini-Suicide-Frisbee match start soon?
Certe, Toto, sentio nos in kansate non iam adesse
- You know, Toto, I have a feeling we're not in Kansas anymore.
Cogito sumere potum alterum
- I think I'll have another drink.
Conlige suspectos semper habitos
- Round up the usual suspects.
Coruscantes disci per convexa caeli volantes
- Flying saucers.
Credidi me felem vidisse!
- I tawt I taw a puddy tat!
Credo elvem etiam vivere
- I believe Elvis lives.
Credo nos in fluctu eodem esse
- I think we're on the same wavelength.
Cum catapultae proscriptae erunt tum soli proscript catapultas habebunt
- When catapults are outlawed, only outlaws will have catapults.
Da mihi sis bubulae frustrum assae, solana tuberosa in modo gallico fricta, acquassum lactatum coagulatum crassum
- Give me a hamburger, french fries, and a thick shake.
Da mihi sis cerevisiam dilutam
- I'll have a light beer.
Da mihi sis crustum Etruscum cum omnibus in eo
- I'll have a pizza with everything on it.
Di! Ecce hora! Uxor mea me necabit!
- God, look at the time! My wife will kill me!
Diabolus fecit, ut id facerem!
- The devil made me do it!
Dic mihi solum facta, domina
- Just the facts, ma'am.
Draco dormiens nunquam titillandus
- Never Tickle a Sleeping Dragon.
Eheu, litteras istas reperire non possum
- Unfortunately, I can't find those particular documents.
Estne tibi forte magna feles fulva et planissima?
- Do you by chance happen to own a large, yellowish, very flat cat?
Estne volumen in toga, an solum tibi libet me videre?
- Is that a scroll in your toga, or are you just happy to see me?
- Make my day!
Fac me cocleario vomere!
- Gag me with a spoon!
Fac ut nemo me vocet
- Hold my calls!
Fac ut vivas
- Get a life!
Feles mala! Cur cista non uteris? Stramentum novum in ea posui!
- Bad kitty! Why don't you use the cat box? I put new litter in it!
Fortunatus sum! Pila mea de gramine horrido modo in pratum lene recta volvit!
- Isn't that lucky! My ball just rolled out of the rough and onto the fairway!
Graeca sunt, non leguntur
- It is Greek, you don't read that.
Gramen artificiosum odi
- I hate Astroturf.
Haec trutina errat
- There is something wrong with this scale.
Heus, hic nos omnes in agmine sunt!
- Hey, we're all in line here!
Hic puer est stultissimus omnium!
- This boy is the stupidest of all!
Hocine bibo aut in eum digitos insero?
- Do I drink this or stick my fingers in it?
Hostes alienigeni me abduxerunt. Qui annus est?
- I was kidnapped by aliens. What year is it?
Hostis humani generis
- Enemy of the human race.
Huc accedit zambonis!
- Here comes the Zamboni!
Illiud latine dici non potest
- You can't say that in Latin.
Illius me paenitet, dux
- Sorry about that, chief.
In dentibus anticis frustrum magnum spiniciae habes
- You have a big piece of spinach in your front teeth.
In puris naturalibus
- Completely naked.
Instrumentum aeri temperando
- Air conditioner.
- Gilligan's Island
Interdum feror cupidine partium magnarum europe vincendarum
- Sometimes I get this urge to conquer large parts of Europe.
- You get paid for this crap?
Ita erat quando hic adveni
- It was that way when I got here.
Latine loqui coactus sum
- I have this compulsion to speak Latin.
Lege atque lacrima
- Read 'em and weep.
Lex clavatoris designati rescindenda est
- The designated hitter rule has got to go.
- Beach bum
Magister mundi sum!
- I am the master of the universe!
Magnus frater spectat te
- Big Brother is watching you.
Mater tua criceta fuit, et pater tuo redoluit bacarum sambucus
- Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries.
Me oportet propter praeceptum te nocere
- I'm going to have to hurt you on principle.
Me transmitte sursum, caledoni!
- Beam me up, Scotty!
Mellita, domi adsum
- Honey, I'm home!
Mihi ignosce. Cum homine de cane debeo congredi
- Excuse me. I've got to see a man about a dog.
Ne auderis delere orbem rigidum meum!
- Don't you dare erase my hard disk!
Ne feceris ut rideam
- Don't make me laugh.
Nemo saltat sobrius
- No man dances sober.
Nihil curo de ista tua stulta superstitione
- I'm not interested in your dopey religious cult.
Noli me voca, ego te vocabo
- Don't call me. I'll call you.
Nolite id cogere, cape malleum majorem
- Don't force it, get a bigger hammer.
Non calor sed umor est qui nobis incommodat
- It's not the heat, it's the humidity.
Non curo. Si metrum non habet, non est poema
- I don't care. If it doesn't rhyme, it isn't a poem.
Non erravi perniciose!
- I did not commit a fatal error!
Non est mea culpa
- It's not my fault!
Non Gradus Anus Rodentum!
- Not Worth A Rats Ass!
Non illegitimus carborundum
- Don't let the bastards grind you down!
Non sum pisces
- I am not a fish!
Non, mihi ignosce, credo me insequentem esse
- No, excuse me, I believe I'm next.
Nonne de novo eboraco venis?
- You're from New York, aren't you?
O! Plus! Perge! Aio! Hui! Hem!
- Oh! More! Go on! Yes! Ooh! Ummm!
- The fat lady has sung.
Omnes lagani pistrinae gelate male sapiunt
- All frozen pizzas taste lousy.
Orbes volantes exstare
- Flying saucers are real.
- Keep the faith!
- Shark! Shark! (Usus Est Biremis Magnus! - We're Gonna Need a Bigger Boat!)
Prehende uxorem meam, sis!
- Take my wife, please!
Prescriptio in manibus tabellariorium est
- The check is in the mail.
Quantum materiae materietur marmota monax si marmota monax materiam possit materiari?
- How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?
Quemadmoeum gladis nemeinum occidit, occidentis telum est
- A sword is never a killer, it's a tool in the killer's hands. (Seneca)
Quid agis, medice?
- What's up, Doc?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
- Anything said in Latin sounds profound.
Quomodo cogis comas tuas sic videri?
- How do you get your hair to do that?
Quae nocent docent
- Things that hurt, teach. (School of Hard Knocks)
- Couch potato
Recedite, plebes! Gero rem imperialem!
- Stand aside plebians! I am on Imperial business!
Res melius evinissent cum coca
- Things go better with Coke.
Romani quidem artem amatoriam invenerunt
- You know, the Romans invented the art of love.
Sane ego te vocavi. forsitan capedictum tuum desit
- I did call. Maybe your answering machine is broken.
Semper ubi sub ubi ubique
- Always wear underwear everywhere.
Sentio aliquos togatos contra me conspirare
- I think some people in togas are plotting against me.
Si fallatis officium, quaestor infitias eat se quicquam scire de factis vestris
- If you fail, the secretary will disavow all knowledge of your activities.
Si hoc legere scis nimium eruditionis habes
- Essentially it says, 'if you can read this, you're overeducated.'
Sit vis nobiscum
- May the Force be with you.
Sola lingua bona est lingua mortua
- The only good language is a dead language.
Solum potestis prohibere ignes silvarum
- Only you can prevent forest fires.
Sona si latine loqueris
- Honk if you speak Latin.
Spectaculorum procedere debet
- The show must go on!
- Shit happens!
Subucula tua apparet
- Your slip is showing.
Tam diu minime visu!
- Long time, no see!
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure
- I can't hear you. I have a banana in my ear.
Te capiam, cunicule sceleste!
- I'll get you, you wascally wabbit!
Te precor dulcissime supplex!
- Pretty please with a cherry on top!
Tibi gratias agimus quod nihil fumas
- Thank you for not smoking!
Tintinnuntius meus sonat!
- There goes my beeper!
Tu, rattus turpis!
- You dirty rat!
Tum podem extulit horridulum
- You are talking shit!
Ubi fumus, ibi ignis
- Where there's smoke, there's fire!
Utinam barbari spatium proprium tuum invadant!
- May barbarians invade your personal space!
Utinam coniurati te in foro interficiant!
- May conspirators assassinate you in the mall!
Utinam logica falsa tuam philosophiam totam suffodiant!
- May faulty logic undermine your entire philosophy!
- Stupid cow!
Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur
- Oh! Was I speaking Latin again? Silly me. Sometimes it just sort of slips out.
- See you later, alligator!
Valui ad Satanam in computatrum meum invocandum
- I succeeded in summoning Satan into my computer.
Verveces tui similes pro ientaculo mihi appositi sunt
- I have jerks like you for breakfast.
Vescere bracis meis
- Eat my shorts!
Vidistine nuper imagines moventes bonas?
- Seen any good movies lately?
Vinum bellum iucunumque est, sed animo corporeque caret
- It's a nice little wine, but it lacks character and depth.
Vir prudens non contra ventum mingit
- A wise man does not urinate against the wind!
Viri sunt viri
- Men are slime.
Visne saltare? Viam Latam Fungosam scio
- Do you want to dance? I know the Funky Broadway!